Filmy reklamowe zwiększają świadomość marki, prezentują zalety produktu lub usługi. Filmy reklamowe wykorzystywane są w telewizji, Internecie (social media, kanały wideo), na imprezach targowych. To medium, które również świetnie sprawdza się na ekranach ledowych i lcd.

Mało kto wie, że filmy reklamowe mają dość długą historię. Pierwsza legalna reklama telewizyjna została wyemitowana 1 lipca 1941 r. w Nowym Yorku tuż przed meczem baseballowym. Ten 10-sekundowy spot reklamowy przypomina dzisiejsze billboardy sponsorskie. Zleceniodawcą reklamy była firma produkująca zegarki - Bulova Watch Company. Koszt produkcji wyniósł 9 dolarów.

Dzisiaj, kilkadziesiąt lat później, kiedy do dyspozycji twórców jest tak szeroka gama technik filmowych i animacyjnych, filmy reklamowe mogą przybierać rozmaitą postać – od tradycyjnych ujęć filmowych po wyszukane animacje odzwierciedlające rzeczywistość. Oczywiście pomiędzy istnieje wiele innych możliwości, które zagwarantują pożądany efekt i nie nadszarpną kieszeni klientów.

Z punktu widzenia wyboru konkretnej techniki, w wyniku której mają powstać filmy reklamowe, ważne jest doprecyzowanie potrzeb klienta, który nie musi być, a często wcale nie jest, specjalistą filmowym. W Onoffmedia zaczynamy współpracę z klientem od określenia jego wymagań – grupy docelowej do której ma trafić film, tzw. key messages czyli głównego przekazu, który ma płynąć z filmu do odbiorcy, czy kanałów dystrybucji, które mogą wpływać na długość filmu. Dopiero później dochodzą elementy czysto techniczne – lektor, muzyka, forma graficzna itp. Zebranie tych wszystkich informacji pozwala nam ocenić wielkość i złożoność produkcji, a przede wszystkim, co ważne dla klienta, koszt jej realizacji.
Łódź to lokalizacja naszego studia filmowego, ale działamy na terenie całej Polski i Europy.